نارسیس رایانه

اغوش بگشایید ای سیاه چاله های مرگ….. / پیش نمایش bloodborne

 

 

هیچ گاه فراموش نمیکنم که چگونه با برترین سری بازی تمام زندگیم اشنا شدم.چند سال پیش بود که با یک بازی به نام demon’s souls مواجه شدم که هیچ پیش زمینه ای از ان نداشتم و برای اولین بار وارد بازی شدم.در همان محیط اول بازی با چند اسکلت مواجه می شدم که با یکی دو ضربه کارم را تمام میکردند و هیچ گونه کاری نمیتوانستم در برابرشان انجام دهم.بارها و بارها شکست خوردم و در همان اول عطای بازی را به لقایش بخشیدم و از ان خارج شدم.بازی دیگری را شروع کردم ولی حسی مانند خوره به جانم افتاده بود که چگونه نتوانستم چند دشمن ابتدای یک بازی را شکست دهم و چندین بار کشته شدم.انقدر این حس مرا تحریک کرد که مجددا وارد بازی demon’s souls شدم و این بار بسیار جدی تر و با یک حالت انتقام جویانه نسبت به بازی ان را شروع کردم و ارام ارام با مکانیک های ان اشنا شدم.خلاصه چشمتان روز بد نبیند.این گونه شد که اعتیاد من به این سری اغاز شد. اکنون چند سال از ان روز میگذرد و اعتیاد دوست داشتنی من باعث چیزی حدود ۲۵۰۰ ساعت وقت صرف کردن در ۳ گانه ی سولز شده است.عددی که گاهی برای خودم نیز غیر قابل باور است.این سری برای من تبدیل به اسطوره ی تمام بازی های زندگیم شد و شیرین ترین لحظات گیمر بودنم را برای من رقم زد.این جادوی این سری است.این جادوی دنیای نفس گیر و جذاب بازی است.این بازی لذت شکست دادن یک باس و به هوا پریدن مانند کودکان از خوشحالی را به ما هدیه میدهد.

 

 

 

Bloodborne-city

حتی در تصویر هم از جو سنگین شهر به انسان احساس خفگی دست می دهد………

 

شاید با خود می گویید که این مطلب پیش نمایش بازی bloodborne است نه نقد و بررسی سری سولز. ولی دوستان اگر این سری را بازی کرده باشید قطعا با اولین نگاههایتان به bloodborne نام سری سولز برایتان تداعی شده است.زمانی که در E3 سال ۲۰۱۴ اولین تصاویر و تریلر این بازی نمایش داده شد بالافاصله با خودم گفتم خدایا شکرت!!!  شماره ی سوم دارک سولز یا شماره ی دوم demon’s souls دارد ساخته می شود ولی بعد از ان با نام bloodborne روبرو شدم ولی همچنان در شگفتی بودم که مگر می شود این عناوین تا این حد به هم شبیه باشند ؟ وقتی که نام from software را مشاهده کردم تمام سوالهایم حل شد و فهمیدم که اشتباه فکر نکرده ام.کار به دست کاردان سپرده شده است و خالق demon’s souls و دارک سولز دارد بازی bloodborne را برایمان اماده میکند.

 

هیدتا میازاکی دوباره بازگشته است تا این بار با ذهن خلاق خود ما را به سفری متفاوت ببرد البته با همان وسیله ی نقلیه ی قبلی!!!!!(منظور همان تم و اتمسفر همیشگی بازی است). سفری مرگبار و شیرین و طاقت فرسا و جذاب و تنفر امیز و دوست داشتنی. بله همین طور است.هم تنفر امیز و هم دوست داشتنی. گاهی می خواهید دسته را به زمین بکوبید و انواع فحش ها را نثار سازندگان کنید و گاهی با شکست یک باس از خوشحالی سر به اسمان می سایید و در دلتان قند اب می شود گویی که طلای المپیک را کسب کرده اید!!!! این همان فاکتوری است که نمیگذارد دل از بازی بکنید و باعث می شود معتاد دنیای ان شوید.دنیایی که در ان به سختی برای اشتباهاتتان مجازات خواهید شد.بگذارید از هم اکنون تکلیفتان رو رک و پوست کنده برایتان روشن کنم.اگر از گیمرهای لوس و نازپزورده ای هستید که عادت کرده اید پس از دریافت ۱۰۰۰ تیر با چند ثانیه پشت کاور نشستن کاملا حالتان خوب شود و همین بازی های ابکی را هم نمیتوانید روی درجه ی سخت بازی کنید پس اصلا و ابدا فکر این بازی را نکنید. اینجا جای شما نیست.اینجا گیمر هاردکور می طلبد و بس. این call of duty نیست. این bloodborne است. زاده ی خون است. باید تاوان پس بدهید تا یاد بگیرید…………

 

دوستان عزیز و کاربران محترم وبسایت تخصصی پی سی کنسول , پس از  این مقدمه ای که خدمتتان عرض کردم بهتر است که با هم به سراغ فاکتورهای مختلف این بازی برویم و اطلاعاتی که تاکنون از بازی داریم را با هم مرور کنیم. امیدوار هستم که این پیش نمایش بتواند قدمی مثبت در راه بیشتر اشنا شدن شما با این عنوان زیبا بردارد. پس در ادامه ی این مقاله با من همراه باشید تا ببینیم from software چه برایمان تدارک دیده است.

 

 

 

bloodborne-packshot

 

 

عنوان: Bloodborne

سازنده: From Software

ناشر: SCE Japan Studio

کارگردان: Hidetaka Miyazaki

پلتفرم: Playstation 4

ژانر: Action Role-Playing

تاریخ انتشار: ۲۴ مارچ, ۲۰۱۵

 

 

 

2556889-bloodborne_e3_09

کارش را تمام کنید وگرنه کارتان را تمام میکند!!!!!

 

 

اکسیر شفا بخش یا معجون مرگ ؟

 

داستان بازی Bloodborne در شهری به نام Yharnam اتفاق می افتد که این شهر به یک دلیل خاص در دنیای این بازی معروف و مشهور است.این دلیل چیست؟ گویا در این شهر اکسیر شفابخشی وجود دارد که درمان تمام بیماریهاست و قدرت شفا بخشیدن به همه ی دردها را دارد.در طی سالهای دور و نزدیک افراد بسیار زیادی با امید دست یابی به این اکسیر به این شهر رفته اند و البته دیگر هیچ بازگشتی در کار نبوده است و کسی از این شهر زنده برنگشته است و در طی مدت زمانی طولانی این شهر گرفتار نوعی الودگی و عفونت شده است که عقل مردم را از بین برده است و باعث به وجود امدن هیولاها و موجودات زشت و وحشتناک و وحشی صفتی شده است که کافی است انسان یا حیوانی سالم را ببینند تا در چشم به هم زدنی او را بدرند.قهرمان جذاب و خوش تیپ ما نیز قدم به این شهر میگذارد تا از جزییات این بیماری و اتفاقات مرموزی که در انجا رخ می دهد پرده بردارد.باز هم باید در محیط بچرخید و با NPC ها حرف بزنید و داستان بازی را تکه تکه برای خود روشن کنید.این سبک داستان گویی این بازی است که کاملا از اجدادش تبعیت میکند و به نوعی با یک قصه گویی بر اساس محیط بازی طرف هستیم.

 

این شهر از سبک معماری اواخر قرن نوزدهم انگلستان که به ان دوران ویکتوریایی می گفتند برخوردار است و بر این اساس شاهد یک معماری گوتیک در این شهر هستیم.با این که محیط و معماری این شهر کاملا با عناوین سولز تفاوت دارد ولی روح حاکم بر این شهر نیز دقیقا یاد اور همان اتمسفر و جو تاریک و محزون و رعب اور سری سولز می باشد و البته در برخی مناطق مانند سیاهچالهای بازی از نظر محیط نیز به سری سولز شباهت پیدا میکند.در بازی شاهد ساختمانهای رنگ و رو رفته و تاریک , خیابانهای کثیف و مردابهایی که در نقاط مختلف شهر ایجاد شده اند هستیم که باعث ایجاد لجن و یک محیط متعفن شده است و شهر پر از حیوانات کثیف مانند دسته های موشها ی فاضلاب و .. می باشد. شاید تا حدود کمی این شهر ما را به یاد شهر dunwall در بازی تحسین شده ی dishonored بیاندازد که البته اوضاع ان شهر بسیار بسیار بهتر از این جا بود.

 

 

 

BB_TGS_14

اساتید بی چون و چرای طراحی دشمنان و باس ها بازگشته اند…

 

 

اوج زیبایی در خلق زشتی های دنیا : 

 

بگذارید کمی هم به گرافیک بازی بپردازیم. گرافیک بازی بتوجه به تصاویر و تریلرهایی که تاکنون از ان منتشر شده است به جرات یکی از برترین های نسل هشتم به خصوص از لحاظ هنری می باشد که در هر صحنه ای چشم بیننده را به خود خیره میکند.این عنوان نیز مانند ۳ بازی سری سولز از اوج گرافیک هنری برخوردار است و طراحی محیطها و شخصیتهای بازی و البته دشمنان و باس ها به قدری زیبا و حالی هستند که نمونه ی ان را در هیچ عنوان دیگری ندیده ایم. به جرات میتوان گفت هیچ استدیویی مانند from software خلاقیت در افریدن رعب اور ترین و وحشی ترین دشمنان و باس های ممکن ندارد و تا کنون در ۳ بازی سری سولز و تریلر های این بازی دشمنانی را دیده ایم که در نوع خود از برترین و زیباترین طراحی ها در این صنعت برخوردار می باشند.به تصویری از یک دشمن بازی که در بالا برایتان قرار داده ام کمی دقت کنید تا ببینید چگونه و با چه خلاقیت و ذهن انعطاف پذیری خلق شده است و تصور مبارزه با ان از روی تصویر هم خوفناک است چه برسد به این که در بازی باشیم و به ما حمله کند.طراحی محیطها به قدری با دقت انجام شده است که با یک نگاه میتوان در جو سنگین و تاریک بازی غرق شد و غم و اندوه و ویرانی و ترس را در محیط بازی حس کرد.به طور کلی گرافیک هنری بازی به نظر می رسد که جزو قدرتمندترین بخش های این عنوان باشد.

 

میرسیم به بعد فنی گرافیک بازی که در این عنوان مانند گرافیک هنری در اوج قرار داردو هیچ گونه کاستی نسبت به ان ندارد.برخلاف سری سولز که همواره گرافیک هنری ان به گرافیک فنی اش برتری داشت و گاها با ایراداتی در گرافیک فنی بازی روبرو بودیم در bloodborne با یک گرافیک فنی بسیار قوی روبرو هستیم.وقتی در تریلرها و تصاویر نگاهی دقیق به بافتها و سایه زنی ها و نورپردازی و ثبات فریم ریت و دیگر موارد می اندازیم میبینیم که سازندگان به حق سنگ تمام گذاشته اند و امیدواریم که همین کیفیت و حتی بالاتر را در نسخه ی نهایی بازی شاهد باشیم.حرکت زیبای لباس کاراکتر بازی و پاشیدن خون شدید از دشمنان و خونی شدن لباس و سروصورت قهرمان بازی و همچنین حمام خونی که در محیط به راه میافتد نشان از قدرت سازندگان در خلق گرافیک فنی درخور نام بازی را دارد.البته ذکر این نکته نیز ضروری است که این بازی برای نسل هشتم میباشد و از عناوین انحصاری پلی استیشن ۴ می باشد و قاعدتا باید هم با گرافیک فنی بسیار بهتری نسبت به سری سولز که در نسل هفتم و روی سخت افزار ضعیفتر ان نسل اجرا می شد مواجه باشیم و در این مورد نمیتوان ایراد و ضعفی را به سری سولز در مقایه با این بازی نسبت داد.

 

به طور کلی از اطلاعاتی که تاکنون در مورد گرافیک بازی دستگیرمان شده است امید ان می رود که با گرافیکی بسیار شسته و رفته و زیبا از هر دو بعد فنی و هنری روبرو خواهیم شد و امیدوار هستیم که در نسخه ی نهایی بازی اگر پیشرفتی نسبت به تصاویر اکنون ندیدیم لا اقل عقب گردی نیز نداشته باشیم و گرافیک بازی به همین زیبایی که در تصاویر و تریلرها میبینیم باشد که البته با توجه به سابقه ی سازنده و همچنین قدرت کنسول نسل هشتمی سونی این امر بسیار محتمل به نظر می رسد.

 

 

 

به حملات خوفناک و پرسرعت این موجود دقت کنید…..می ترسید؟ حق دارید….. خدا به ما رحم کند!!!!

 

 

سریعتر بکش یا سریعتر بمیر :

 

نقطه ی عطف سری بازی سولز گیم پلی بی نظیر و بسیار سخت و هاردکور بازی می باشد که البته به هیچ عنوان غیر منطقی نیست و کاملا می توانید از شکستهایتان درس بگیرید.در bloodborne هم با همین سیستم طرف هستیم اما……..  سازندگان خلاق بازی در جهت ایجاد تغییر و تفاوت در گیم پلی بازی نسبت به سری سولز یک تغییر در مکانیک گیم پلی ایجاد کرده اند که باعث می شود کل گیم پلی بازی دستخوش تغییر گردد.می پرسید این تغییر چیست؟ بگذارید ساده بگویم که اگر جزو ان دسته بازیکنانی در سری سولز بودید که همواره سپر خود را بالا نگه میداشتید و اول به فکر دفاع و سپس به فکر حمله بودید (مانند بنده!!!) باید فکری به حال خودتان در bloodborne بکنید زیرا دیگر از این خبرها نیست. چیزی به نام سپر دیگر در بازی وجود ندارد!!! شاید میگویید پس کارمان دیگر تمام است. البته بیراه هم نمگویید چون بازی با این سیستم قطعا سخت تر خواهد شد ولی راه حل هایی نیز برای ان وجود دارد. به جای سپر و دفاع کردن شما می توانید فقط از جاخالی دادن استفاده کنید که تنظیم زمان بندی دقیق ان بسیار سخت تر از نگه داشتن یک دکمه و بالاگرفتن سپر می باشد. بازی با این سیستم بسیار بسیار سریعتر شده است و اگر تریلرهای این بازی را دیده باشید و با سری سولز مقایسه کنید میبینید که چقدر مبارزات سریعتر انجام می شوند.مثلا در همین تصویر متحرکی که در بالا برایتان قرار داده ام به سرعت حملات این دشمن و همچنین سرعت جاخالی دادن رو به عقب شخصیت بازی دقت کنید تا دریابید که منظر از سریعتر شدن مبارزات تا چه حد است.قاعدتا چون سپر از بازی حذف شده است و تنها جاخالی دادن را در اختیار دارم سرعت جاخالی دادن نسبت به سری سولز باید بیشتر شده باشد و قهرمان ما به نظر از حرکات سریعتری برخوردار است.البته احتمالا باز هم در این بین وزن کوله پشتی و سلاح ها و زره شخصیت ما نیز در سرعت او تاثیر گذار خواهند بود و این میراث سری سولز نیز احتمالا به این بازی خواهد رسید.

 

اگر بخواهیم یک شعار در مورد سیستم مبارزات این بازی بیان کنیم می توانیم از جمله ی معروف فوتبالی ها و ورزشی ها که میگویند ” بهترین دفاع حمله کردن است ” استفاده کنیم. باید تا می توانید به دشمنان حمله کنید و به انها امان حمله کردن ندهید و البته حواستان سخت به جاخالی دادن نیز باشد تا به موقع از ضربات مهلک دشمنان فرار کنید.این تغییر واقعا یک نو اوری هوشمندانه در این بازی است که ان را از شباهت مطلق به سری سولز حفظ کرده است و روح جدیدی در کالبد مبارزات بازی دمیده است.

 

در سری سولز شما با مردن تبدیل به undead می شدید و با هر بار مردن خونتان کوتاه تر میشد تا به نصف میرسید و شما می توانستید با مصرف ایتم تقریبا کمیاب human efiggy انسانیت خود را باز یابید. در این بازی سیستم خون تمیز و خون الوده جایگزین این مورد شده است.خون الوده را از هیولاهای بازی به دست می اورید و مصرف ان کم کم باعث تبدیل شدن شما به هیولا می شود که اثرات منفی ای مانند کوتاه تر شدن خون و حمله ی شکارچیان هیولا به شما و … می شود.برای رفع این مورد باید از خون تمیز که از انسانها به دست می اید (NPC ها و بازیکنان واقعی) استفاده کنید تا انسانیت خود را به دست اورید و با اثرات منفی مواجه نشوید.

 

 

 

ss6

به زیبایی محیط بازی و جو غم زده و نا امید کننده ی ان دقت کنید……

 

 

یک نکته ی جدید دیگر در مورد سیستم سلامتی بازی است که در این عنوان Blood Vial ها جای estus flask در سری سولز را گرفته اند و از ان مهتر یک راه کاملا جدید برای بازیابی سلامتی نیز در بازی قرار داده شده است که شدیدا به هجومی تر شدن بازی نیز کمک خواهد کرد و مشخص است که قصد میازاکی از قرار دادن این سیستم بالابردن سرت مبارزات بازی بوده است.وقتی از یک دشمن ضربه ای میخورید در بالای سر ان دشمن یک نوار زرد ایجاد میشود که به سرعت خالی می شود و اگر قبل از خالی شدن ان بتوانید به دشمن ضد حمله بزنید ان مقدار سلامتی که از دست داده اید را باز می یابید.

 

 بازی مانند اجداد خود پر است از راه های مختلف و مکانهایی که بارها و بارها به انها بازخواهید گشت تا مثلا دری که قفل بوده را باز کنید.همچنین راهها و مکانها مخفی زیادی نیز در بازی وج-ود دارند که برای گیمرهای شجاع و با حوصله قرار داده شده اند و در صورت یافتن انها پاداش هایی شایسته ی تلاش خود دریافت خواهید کرد. در واقع بازی به همان اندازه که مجازات گر است پاداش دهنده نیز می باشد و این تعادل عالی در بازی است که ان را لذت بخش میکند.

 

همچنین در راستای ایجاد بهبود و نواوری بیشتر در بازی سلاح گرم نیز به ان اضافه شده است که با توجه دوره ی زمانی بازی غیر منطقی نیز نمی باشد. تفنگ را زیاد نمیتوانید برای اسب جدی به دشمنان وارد کردن استفاده کنید و بیشتر در فواصل نزدیک و برای به عقب راندن دشمنان و گیج کردن انها به کار می رود.نکته ی جالب دیگر در مورد این بازی سلاح اصلی قهرمان بازی است که از ابتدا در تریلرها نمایش داده شده است که یک اره ی بسیار زیبا و مرگبار است و با تغییر شکل و باز شدن خود به یک تیغه ی برنده و بلند تر تبدیل می شود که میتواند  دشمنان را در محدوده ی وسیعتری تحت ضربه ی خود قرار دهد.

 

در بخش انلاین بازی از کلیت سیستم انلاین سری سولز تبعیت میکند و بر ان اساس شما قادر به همکاری با دوستان خود و یا حمله کردن به دنیای دیگر افراد و مبارزه با نها خواهید بود که قطعا با اضافه شدن نکاتی به این بخش نسبت به سری سولز با یک قسمت چند نفره ی پر و پیمان تر روبرو خواهیم شد.

 

در مجموع گیم پلی این بازی ترکیبی است از المان های جذاب و دوست داشتنی سری سولز به اضافه ی تعدادی قابلیت های جدید که تغییراتی را در روند بازی ومبارزات به وجود اورده اند و به نظر میرسد که باز هم با یک عنوان هاردکرو و سراسر استرس و هیجان به همراه مبارزه با باس هایی که قطعا از برترین های صنعت بازی های رایانه ای خواهند بود.

 

 

 

 

543891

همانند سری سولز گشت و گذار و جستجو در محیط برای loot کردن و یافتن ایتمها و گنج ها و… ضروری است و از لذت بخش ترین نکات بازی به شمار می رود.

 

 

از صدای سخن مرگ ندیدم خوش تر!!!!!!!!!!!!!

 

در مورد بخش موسیقی و صداگذاری این عنوان تقریبا هیچ اطلاعاتی در دست نمی باشد و حتی هنوز انگساز قطعی این بازی نیز رسما اعلام نشده است و تنها مدانیم که لا اقل چند قطعه از موسیقی های این بازی توسط اهنگساز صنعت سینما و بازی های رایانه ای یعنی اقای Michael Wandmacher ساخته خواهدشد. این شخص در صنعت بازی های رایانه ای سابقه ی کار بر روی عناوینی مانند twisted metal re launch و همچنین عنوان زیبای singularity را در پرونده دارد و در سینما و تلویزیون نیز کارهای زیادی انجام داده است.

 

هنوز مشخص نیست که اهنگساز محبوب طرفداران سری سولز یعنی  Motoi Sakuraba در ساخت موسیقی های این عنوان نقش دارد یا خیر ولی قطعا طرفداران این بازی و سری سولز همگی خواهان حضور مجدد این اهنگساز ماهر در پروژه ی bloodborne می باشند.

 

در تریلرها و تصاویری که تاکنون از بازی دیده ایم اشکال و ایرادی در صداگذاری ها و مبارزات و صدای اسلحه ها و هیولاها و …. مشاهده نشده است و البته صحبت های زیادی را از سوی شخصیت های مختلف یا NPC های بازی نشنیده ایم تا در مورد کیفیت انتخاب صداپیشگان و … نظری را ارائه دهیم.ولی با این وجود احتمال ضعیفی وجود دارد که from software که در تمام بخش های بازی قدرتمندانه کار کرده است در زمینه ی موسیقی کار را به یک نا بلد بسپارد تا کیفیت محصولش را پایین بیاورد.می توانیم امیدوار باشیم که موسیقی و صداگذاری نیز در عنوان نهایی بدون نقص و جذاب و شنیدنی باشند.

 

 

 

 

bloodborne-crow

 

احتمالا این کلاغ های غول پیکر چشممان را در خواهند اورد تا بمیرند……….

 

 

فرزند خلف سری سولز از خون برخاسته است……..

 

هر چه که در این بازی دیده ایم مثبت است.بدون هیچ گونه اغراقی تاکنون در انواع و اقسام نمایشهایی که بازی در مراسم مختلف داشته است توانسته است نظر منتقدان و طرفداران را به خود جلب کند و کسانی که دستشان به نسخه ی قابل بازی این عنوان رسیده است همگی اذعان داشته اند که با یک بازی زیبا و روان و سخت و البته اشنا روبرو هستیم که میراث دار یکی از برترین نقش افرینی های تاریخ یعنی سری سولز می باشد.امیدوار هستیم که این بازی نیز بتواند موفقیت اجداد خود را تکرار نماید و حتی به سطح بالاتری نیز دست یابد.شاید مورد انتظار ترین عنوان برای خیلی از طرفداران سونی از بین بازی های انحصاری پلی ستیشن ۴ همین بازی باشد و مانند من برای انجام دادن این عنوان لحظه شماری میکنند.

 

با شناختی که از استدیو from software داریم بسیار بعید به نظر می رسد که با عنوانی پر ایراد و ضعیف روبرو بشویم و مطمئنا این سازنده حداکثر تلاش خود را برای بالا برن کیفیت بازی انجام خواهد داد تا برگ زرین دیگری را در کارنامه ی خود و بازی های انحصاری پلی استیشن ۴ رقم بزند.احتمالا دلیل تاخیر در انتشار این بازی نیز همین صیقل دادن کامل بازی و برطرف کردن ایرادات ریز ان می باشد تا محصولی بی نقص به دست طرفداران این بازی برسد و انها را غرق در یک دنیای جذاب کند.بازی از همه لحاظ نوید بخش یک نقش افرینی بی نظیر می باشد.از گرافیک و داستان گرفته تا گیم پلی و موسیقی و …….. 

 

در پایان لازم است ذکر کنم که عنوان bloodborne در تاریخ ۲۴ مارچ ۲۰۱۵ برابر با ۴ فروردین ۹۴ به طور انحصاری برای کنسول نسل هشتمی سونی یعنی پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

 

از هم اکنون می دانم که بهترین عیدی امسال من چیست.عیدی که به فنا خواهد رفت در دامان خانمان سوز اعتیاد!!!!!!!!

 

 

 

 

Bloodborne-Dev-Talks-about-Relationship-and-Similarities-to-Demon-s-Souls-460756-3

بارها خواهیم مرد تا الگوی مبارزه با هر باس زا بیاموزیم……..

 

 

 

در انتها از شما دوستان و کاربران عزیز وبسایت تخصصی پی سی کنسول تشکر میکنم که با من در این مقاله همراه بودید و امیدوارم که از مطالب این پیش نمایش استفاده کرده باشید.

 

اگر نظری در رابطه با این مقاله و این بازی دارید خوشحال خواهم شد که با من در میان بگذارید و با یکدیگر در این مورد صحبت کنیم.نظرتان در مورد این بازی چیست؟ ایا مانند من از طرفداران سینه چاک این بازی هستید یا خیر؟

 

موفق و پیروز و سلامت باشید.

 

خدانگهدار

 

 

 

bloodborne-firstpress-limited-edition-367891.2

نسخه ی مخصوص بازی همراه با استیل بوک و قاب ویژه

 

اشتراک گذاری در FaceBook اشتراک گذاری در Twitter google +
  1. علیرضا رضاپور می‌گه:

    خسته نباشی سعید جان
    پیش نمایش فوق العاده ای بود

  2. اشکان عالیخانی می‌گه:

    خیلی خوب بود آقا سعید. جامع و کامل.
    میگم کاشکی یه کوچولو درجه سختی رو بیارن پایین. بابا جونمون در آومد تا تونستیم دارک سولز هارو تموم کنیم. :(

    • سعید آقابابایی می‌گه:

      ممنونم اشکان عزیز.مرسی کهخوندی داداش.

      داداش تو رو به خدا قسم این حرفو نزن.ازت خواهش میکنم این حرف رو نزن. اینجوری که اینم کم کم تبدیل میشه به بقیه ی بازیا. داداش تو خودت فکر میکنی چرا سولز به یادت مونده و هیچ وقت یادت نمیره؟ به خاطر همین مبارزاتش و سختیشه و لذت کشتن غولها.اگر اسون بشه این سری رو از همین الان مرده حساب کن.البته میازاکی زرنگتر از این حرفاست. اگه سخت تر نکنه اسونتر نمکنه قطعا.

  3. ابراهیم فضلی می‌گه:

    سعید جان مچکریم،واقعا بهترین استدیو آر پی جی ساز،همین فرام هستش.بدون شک بهترین آر پی جی سال همینه.عاشقشم♥♥♥

  4. parsa می‌گه:

    Saeed khoda vakili se bar khoondamesh damet jiiiiz

  5. ubilove می‌گه:

    داداش قربونت بشم.
    واقعا همه مقاله هات تکه.

  6. نارسیس رایانه می‌گه:

    عجب بازیه خوفیه خداوکیلی، خیلی منتظرشم. خیلی خوفناکه
    مرسی سعید جان زیبا بود.

  7. red dead می‌گه:

    داداش ایول خیلی پیش نمایش خوبی بود .
    دستت درد نکنه که وقت گذاشتی .
    فقط یه سوال ؟؟ مثل دارک سولز میشه از جادو استفاده کرد ؟ کلاس های مختلف برا قهرمان داره ؟