نارسیس رایانه

ناتی داگ: رسیدن به فریم ۶۰ در بازی Uncharted 4 بسیار سخت است.

  • PS4
  • اشکان عالیخانی
  • 221 بازدید
  • ۵ نظر

 

آن ها ابتدا از کنسول و کار روی آن گفتند:

“کنسول PS4 واقعا به نرمی عمل می کند. مانند یک کره لذیذ و دلچسب است. واقعا خیلی زیباست که وقتی برای اولین بار آن را دیدیدم چند ایراد از آن گرفتیم اما الان همان ایراد ها را شناختیم و با استفاده از آن ها مشکلات دیگری را برطرف کردیم و راه را هموار کردیم. در واقع کار اصلی ناتی داگ برطرف کردن محدودیت ها و به دست آوردن بهترین نتیجه است. اما همیشه محدودیت ها وجود دارند.”

آن ها سپس در مورد فریم سخن گفتند:

“رسیدن به فریم ۶۰ بر ثانیه فوق العاده سخت است. نه فقط برای آنچارتد بلکه برای همه ی بازی ها. حتی برای The Last of us Remastered هم سخت بود. اما ما واقعا در تلاشیم تا بهترین نتیجه را بگیریم و با میان پرده های Real time و گرافیکی شگفت انگیز فریم ۶۰ را هم داشته باشیم. با این حال ما در صورتی که به بن بست بخوریم گزینه های دیگری هم داریم اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بهترین تجربه را برای طرفداران پلی استیشن و مجموعه ی آنچارتد به ارمغان آوریم.”

 

 

Uncharted 4 Devs: Getting to 60 FPS Is “Really Hard;” PS4 Is “Like Butter, Smooth, Delicious”

اشتراک گذاری در FaceBook اشتراک گذاری در Twitter google +
  1. سعید آقابابایی می‌گه:

    قدرتمندترین و خلاق ترین استدیوی دنیا

  2. سعید آقابابایی می‌گه:

    اره میشه اینجوری هم گفت اشکان جون.چون مثلا راک استار و سی دی پروجکت رد و from software هم خیلی عالی هستن.