نارسیس رایانه

نمایش قدرت سونی در لندن ویکتوریایی / پیش نمایش the order 1886

  • PS4
  • سعید آقابابایی
  • 1286 بازدید
  • ۹ نظر

 مقدمه :

 

بعضی عناوین هستند که از لجظه ای که برای اولین بار معرفی می شوند تمام گیمرها و منتقدان و… می فهمند که باید ان را در لیست عناوین بزرگ خود ثبت کنند و اخبار ان را دنبال کنند.این موضوع وقتی جذاب تر می شود که با یک انحصاری سونی طرف باشیم ان هم از نوع نسل هشتمی.قدرت عناوین انحصاری سونی در طی سال ها بر همگان روشن است و این شرکت هر بار با عناوینی مثل انچارتد و خدای جنگ و ……. طرفداران را به وجد اورده است.
در E3 2013 بوذ که عنوانی جدید از سوی سونی معرفی شد و همگان را با نمایش فوق العاده ی خود شگفت زده کرد.این بازی the order 1886 نام داشت. پس از ان هر بار که تریلر و تصاویری از این بازی منتشر گردید بهت همگان از قدرت گرافیکی این بازی بیشتر شد و بسیاری تاکنون به این بازی لقب برترین گرافیک در نسل هشتم را داده اند.عنوانی که توسط دو نام بسیار موفق و دوست داشتنی در صنعت بازی های رایانه ای ساخته شده است یعنی ready at dawn و سانتا مونیکا که اولی با دو عنوان بی نظیر خدای جنگ بر روی کنسول دستی سونی یعنی psp شناخته می شود که به جرات جزو برترینهای این کنسول بودند و سانتا مونیکا هم که نیازی به معرفی برای طرفداران سونی ندارد و از برترین استدیوهای موجود در صنعت بازی های رایانه ای محسوب می شود.
کم کم به تاریخ انتشار the order 1886 نزدیک می شویم و امروز تصمیم گرفتم تا پس از این که دیروز برای شما ۵ تریلر برتر این بازی را معرفی کردم اکنون نیز پیش نمایشی را از این عنوان برای شما عزیزان اماده کنم تا با اطلاعات و اگاهی بیشتری به استقبال بازی بروید.نکته ی جالب در مورد این بازی جو منفی و مخالفی است که مدتی است از سوی مخالفان سونی و برخی منتقدین (که خداکند بی غرض باشند!!!) به راه افتاده است و پیش بینی من این است که در زمان انتشار بازی قصد دارند ان را شدیدا بکوبند.عنوانی که با یک نگاه ساده و منطقی به ان و با ویدئویهای متتشر شده از گیم پلی ان میتوان به راحتی دریافت که با یک بازی بسیار بزرگ و با کیفیت روبرو هستیم که نیازی به تایید یا رد منتقدان نخواهد داشت و طرفداران و دارندگان پلی استیشن ۴ را از یک لذت ناب بهره مند خواهند کرد.
در این مطلب سعی میکنم تا اطلاعاتی را که تاکنون در مورد این بازی منتشر شده است یرای شما عزیزان بیان کنم تا هر چه بیشتر با بخشهای مختلف این عنوان اشنا شوید.باید صبر کنیم و ببینیم که این عنوان زیبا و خوش ساخت خواهد توانست ما را کاملا راضی نماید و یا این که در بخش هایی دچار ضعف خواهد بود. ایا این بازی می تواند نویدبخش یک فرنچایز دنباله دار و موفق انحصاری برای سونی باشد و در کنار انچارتد و خدای جنگ و… قرار گیرد یا این که چنین نخواهد بود ؟ البته با مواردی که تاکنون از بازی می دانیم احتمال موفقیت ان بسیار بیشتر به نطر میرسد و امیدوار هستیم که همین گونه نیز باشد و بار دیگر با یک انحصاری قدرتمند از سوی سونی روبرو شویم.

بازی the order 1886 در تاریخ ۲۰ فبریه ی ۲۰۱۵ که برابر با ۱ اسفند ۱۳۹۳ می باشد در سراسر جهان  برای کنسول نسل هشتمی سونی یعنی پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

امیدوار هستم که این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و خوشحال خواهم شد تا نظرات شما را در مورد این پیش نمایش و به طور کلی این بازی با من در میان بگذارید.

 

 

the-order-1886-uscira-su-ps4-nel-2015

باکس ارت نهایی بازی

 

 

نام بازی : The Order 1886

سازنده : ready At Dawn (با همکاری سانتا مونیکا)

ناشر : سونی

ژانر : شوتر سوم شخص

پلتفرم مقصد : پلی استیشن ۴

تاریخ انتشار : ۲۰ فبریه ی ۲۰۱۵ (۱ اسفند ۹۳)

 

 

Order-1886

 جمله ی جالبی که در مورد این بازی خواندم  :  ” این آقایان (دورگه ها) را با زامبی‌های بی‌شعور دیگر بازی‌ها اشتباه نگیرید. نیمه‌نژادها هم صحبت‌کردن بلد هستند و هم قدرت تفکر بالایی دارند، هم بدن‌شان تا حدی ضدگلوله است، هم قد‌شان ۲ متر و نیم است، هم چنگال دارند و هم دندان‌های تیز. پس، بهتر است شما هم در مواجه با آنها از عقل‌تان استفاده کرده و فرار کنید! “

 

 

استرس و وحشت در لندن

 

داستان بازی the order 1886 در قرن هفتم و هشتم و در لندن ویکتوریایی و در یک فضای استیم پانک و یک دنیای بسیار محزون و غم زده رخ میدهد.در این بازی انسان ها به دو گروه تقسیم میشوند : گروه اول کسانی هستند که طی تغییرات ژنتیکی عجیب به دروگه ها یا half breed ها در بازی معروف شده اند و گروه دیگر هم که شامل انسانهای عادی و مردم می شوند.در پی کشت و کشتارها و وحشیگریهای نژاد دورگه شخصی به نام آرتور، گروهی را تشکیل میدهد با نام “محفل” که از افرادی با نام “شوالیه های میزگرد (Knights of the Round Table) تشکیل شده است و هدف اول و اصلی انها حفاظت از مردم و انسانهای بیگناه در برابر خونخواران دورگه و وحشیگریهای انها می باشد.

از برترین نکات بازی میتوان به شخصیت پردازی خیلی خوب ان اشاره کرد که تاکنون و با تریلرها و تصاویری که از بازی دیده ایم بسیار محکم و عمیق ساخته و پرداخته شده اند.شما در این عنوان در نقش یکی از اعضای مهم و کارامد این محفل به نام گالاهاد نقش افرینی خواهد کرد که از شخصیت بسیار محکمی برخوردار است و اگر بخواهیم او را در یک کلمه تعرف کنیم میتوان گفت با یک شخصیت بسیار “باکلاس” روبرو هستیم. وی قوی ترین و شجاع ترین  شوالیه ی The Order میباشد و وفاداری بسیار زیادی به این گروه دارد. گالاهاد دارای شخصیت پیچیده ای است و در طی بازی با مشکلاتی رو به رو میشود که او را وادار به سخت ترین تصمیم گیری ها میکند.

 

 

TheOrder1886-Galahad

بازی را با این شخصیت یعنی گالاهاد خواهیم گذراند

 

به طور کلی گروه ۴ نفره ای که ما در بازی عضو ان هستیم از شخصیتهایی بسیار شیک و خوش لباس و ترو تمیز تشکیل شده اند که هیچ شباهتی به نقش اول های بزن بهادر و قلدر و …. ندارند و بیشتر شبیه لرد ها و افراد متشخص جامعه هستند که البته همین گونه هم هست و نحوه ی لباس پوشیدن انها نشان از شخصیت اجتماعی بالای انها دارد.البته این مورد اصلا دلیل بر قدرتمند نبودن انها نیست و اعضای این محفل همگی بسیار حرفه ای و ماهر در استفاده از سلاحهای گرم و نبردهای تن به تن می باشند.یکی از مهمترین خصیصه ی داستان این است که اعضای این محفل قادر هستند با یک مایع عجیب به نام اب سیاه (black water) زخمهای خود را بهبود ببخشند و حتی طول عمر خود را نیز زیاد کنند و از این مزیت در برابر Half-Breeds یا دورگه ها استفاده کنند.

به طور کلی بازی با یک داستان بسیار قدتمند و پر پتانسیل استفاده میکند و به گفته ی سازندگان با عنوانی صرفا اکشن طرف نخواهیم بود و به داستان بازی اگر بیشتر از سایر بخش ها پرداخته نشده باشد کمتر نیز پرداخته نشده است و بازی از داستان پر و پیمانی بهره مند خواهد بود.سازندگان اعلام کرده اند که در مراحل ساخت بازی تمرکز بسیاری بر روی داستان ان داشته اند.داستان بازی توسط Ru Weerasriya که مدیر Ready At Dawn  می باشد با همراهی Kirk Ellis و John Adams نوشته شده است که با جزییاتی که تاکنون از داستان بازی میدانیم نوید این را میدهد که انها کار خود را خوب انجام داده اند و میتواینم امیدوار به انتشار یک عنوان بسیار قدرتمند در زمینه ی داستان و داستان سرایی باشیم.

 

 the_order_1886_by_sgo_manator-d81fk4j

 نحوه ی طراحی ظاهر و پوشش شخصیتهای بازی بسیار زیبا و هوشمندانه و متفاوت از سایر بازیهاست

 

اینجا نسل هشتم است

 

اگر نگوییم گرافیک the order 1886 تاکنون و با اطلاعاتی که از بازی داریم برترین بخش ان می باشد بی انصافی کرده ایم و البته قطعا میتوان گفت که با یکی از برترین گرافیکهای نسل هشتم طرف هستیم که فوق العاده زیبا و شسته رفته به نظر می رسد و شکوه و عظمت کیفیت نسل هشتم را با خود به همراه دارد و کاملا میتوان از ان به عنوان مثالی برای تفاوت نسل هفتم و هشتم در بخش گرافیک نام برد.بازی هم از بعد گرافیک فنی و هم از بعد گرافیک هنری در بالاترین سطح قرار دارد. در بازی شاهد یک فیزیک بسیار قوی و واقع گرایانه خواهیم بود که کاملا در موقع راه رفتن در محیط و در برخورد با اشیاو ایتمهای دور و بر ما به ما حس طبیعی بودن و واقعی بودن را می دهد.طبق گفته ی سازندگان به فیزیک بازی بسیار پرداخته شده است و  فیزیک از همه لحاظ در بازی رعایت شده است و این به لطف موتور فیزیک جدیدی به نام Abel می باشد که سازندگان از ان استفاده کرده اند.از منظر کیفیت بافتها و تکسچرهای بازی تاکنون کوچکترین ضعفی در بازی ندیده ایم و همه چیز بسیار زیبا و صیقل یافته به نظر میرسد.تمام این گرافیک فنی فوقالعاده ای که تاکنون در بازی شاهد بوده ایم به لطف انجین قدرتمند استدیو ready at dawn یعنی Ready at Dawn Engine 4.0 می باشد که اجازه ی پرداختن به ریزترین جزییات گرافیک را نیز به سازندگان داده است.

 

 

the-order-1886-28536-1920x1080_3yw2.1920

غم واندوه و نا امیدی از درو دیوار می بارد

 

از منظر گرافیک هنری, بازی از گرافیک فنی فوق العاده ی ان نیز پیشی میگیردو با طراحی های بسیار زیبایی روبرو هستیم که به بهترین شکل محیط استیم پانک و غم زده ی بازی را به تصویر میکشد و حتی از تصاویر بازی نیز کاملا این حس غم و حزن و تاریکی محیط و دنیای بازی به ما منتقل می شود و انگار نقطه نقطه ی بازی با ما سخن میگوید و حس مرده بودن لندن ویکتوریایی در ان دوران را به رخ ما میکشد. این هنر طراحان با استعداد بازی است که توانستهاند این گونه با طراحی خود با ما حرف بزنند و کاری کنند که از در ودیوار بازی ترس و غم و اندوه ببارد و این احساس به ما دست دهد که ما تنها موجود زنده در این محیط کاملا مرده هستیم.این مورد در طراحی شخصیتهای بازی نیز کاملا به چشم می اید و این که می بینیم سازندگان بازی به جای استفاده از مُدل‌های ثابت‌شده‌ و لوث شده ی قهرمانانِ تکراری عضله ای و قوی جثه ای که مدام در بازی های مختلف این روزها کپی می‌شوند تصمیم گرفته اند تا از طراحی کاراکترهایی با این نوع لباس پوشیدن خاص و بسیار متشخص و با کلاس استفاده نمایند , بسیار بسیار لذت بخش است.به طور کلی بررسی طراحی هنری بازی تاکنون و با استفاده از تصاویر و تریلرهای بازی این نکته را بیان میکند که با یک عنوان بسیار قدرتمند در این زمینه روبرو هستیم بازی چه در زمینه ی طراحی محیط و چه طراحی شخصیتها هیچ گونه ایرادی ندارد و با محیطی خاص و غیر تکراری و البته با قهرمانانی خاص و غیر تکراری مواجه خواهیم شد.

 

 

maxresdefault

قطعا لحظات سختی را در مبارزه با صاحب این دندانها خواهیم داشت

 

در رقابت با برترین ها

 

بازی the order 1886 یک عنوان در سبک شوتر سوم شخص و البته بسیار سینمایی می باشد .گیم پلی این بازی با برترین های سبک شوتر سوم شخص رقابت میکند و یک تجربه ی خیلی عالی از شلیک و کاور گیری به ما میدهد. بخش گیم پلی عنوان the order 1886 قسمتی است که بیش از همه مورد تاخت و تاز و جولان دادن منتقدان قرار گرفته است و انها معتقدند که بازی چیز جدیدی را ذز سبک شوتر سوم شخص به ما ارائه نمیکند.با این فرض که بازی طبق حرف این اساتید هیچ چیز جدیدی را هم در سبک شوتر سوم شخص ارائه نکند و کاملا تکرار عناوین بسیار موفق این سبک باشد باز هم این تنها بهانه ای بیش نیست.مگر هر بازی موفقی باید نکته ی جدیدی را به یک سبک اضافه نماید؟ مگر عنوان بازسازی tomb raider که توانست  بسیار موفق باشد و بسیار خوش ساخت و لذت بخش نیز بود نکته ی جدیدی نسبت به انچارتد که کاملا از ان الهام گرفته بود داشت؟ مگر توم ریدر چیز جدیدی را به این سبک اضافه کرد؟ مگر تمام المانهای ان تکرار موفق موارد قبلا ساخته شده توسط ناتی داگ نبودند؟ ایا ان بازی یک بازی بد و ضعیف بود؟ خیر.این طور نیست بلکه اتفاقا بسیار هم زیبا و لذت بخش بود.

در ضمن میتوان به این نکته در مورد گیم پلی بازی اشاره کرد که اگر به دنبال موارد جدید در این بازی هستید میتوانید چشمهایتان را باز کنید و به اسلحه های بی نظیر بازی نگاهی بیاندازید و بگویی که تا کنون این طراحی اسلحه ها را در کدام بازی دیده اید؟ بازی در مورد تنوع اسلحه ها و شکل ها و عملکردهای عجیب و غریب انها بسیار موفق و خلاق عمل کرده است و اسلحه هایی که تاکنون در تریلرهای این بازی دیده ایم بسیار بسیار عجیب و زیبا بوده اند و از تمی کاملا تخیلی و فانتزی بهره مند هستند و المانهایی مثل الکتریسیته و اتش و .. در انها به نحوی بسیار جذاب وجود دارد که ما را به یاد خلاقیت استدیو insomniac در طراحی اسلحه ها در سری ratchet and clank می اندازد و به نظر می رسد که شلیک با انها بسیار لذت بخش خواهد بود.

پس این نکته که وقتی ایرادی بر گیم پلی بازی در ارائه ی موفق پایه های سبک شوتر سوم شخص پیدا نمیکنید موضوع اضافه نکردن مورد جدید به این سبک را مطرح کنید بهانه ای بیش نیست و دیگر دست منتقدان و مخالفان و کاملا سلیقه ای و غیر تخصصی بودن نظرات انها در این چند وقت اخیر رو شده است و میتوان به عنوان RYSE اشاره کرد که با کج نظری و غرض ورزی منتقدان با شکست روبرو شد در حالی که عنوان بسیار خوبی بود و بازی کردن ان بسیار لذت بخش بود.اما به بهانه ی عدم نواوری ان را کوبیدند و با یک شکست کامل مواجه کردند.

 

 

the_order_1886_e3_2014_2

محتویاتی وسوسه کننده برای طرفداران پروپاقرص بازی

 

در بازی the order 1886 با یکی از بهترین تجربه های سبک شوتر سوم شخص روبرو هستیم و کاور گیری و شلیک بسیار روان و زیبا انجام می شوند و همچنین مبارزات تن به تن مختلفی نیز در ان وجود دارند که میتوانید در انها دشمنان را به بیرون از پنجره پرتاب کنید و یا با مشت و لگد انها را از پای دراورید.در بازی صحنه های دکمه زنی یا quick time event نیز وجود دارند که یکی از دیگر مواردی که منتقدان به ان پرداخته بودند وجود زیاد انها در بازی می باشد که البته ما که تاکنون در این همه تریلر از گیم پلی بازی هیچ گاه ندیده ایم که این موار د زیاد به چشم بیایند و به بازی لطمه بزنند.مقابله با دورگه ها در بازی بسیار خوفناک و سخت است زیرا انها با جثه ای بسیار بزرگ و خلق و خوی وحشی خود همواره یک قدم از ما جلوتر هستند و به ما برتری دارند. درویدئوهای بازی شاهد بوده ایم که با وجود شلیکهای بسیار زیاد گالاهارد به یکی از انها هیچ اتفاقی برای او نمی افتاد و همچنین مستقیم به سوی ما جلو می امد و حمله میکرد.این موجودات نوید مبارزاتی سخت و جذاب و نفس گیر را به ما میدهند.در یکی از مطالب که در مورد این بازی مطالعه میکردم جمله ی جالبی در مورد دورگه ها ذکر شده بود که ان را عینا برای شما نقل میکنم :

” این آقایان (دورگه ها) را با زامبی‌های بی‌شعور دیگر بازی‌ها اشتباه نگیرید. نیمه‌نژادها هم صحبت‌کردن بلد هستند و هم قدرت تفکر بالایی دارند، هم بدن‌شان تا حدی ضدگلوله است، هم قد‌شان ۲ متر و نیم است، هم چنگال دارند و هم دندان‌های تیز. پس، بهتر است شما هم در مواجه با آنها از عقل‌تان استفاده کرده و فرار کنید! “

در مجموع گیم پلی این بازی یک تجربه ی بسیار لذت بخش از سبک شوتر سوم شخص را به ما میدهد و با اسلحه های بسیار زیبا و جذاب و عجیب و غریب خودش و با قرار دادن موجوداتی مخوف و البته عاقل به نام نیمه نژاد ها یا دورگه ها در برابر ما قصد دارد تا ما را به چالشی لذت بخش و پر استرس دعوت نماید.پس بهتر است زیاد به چیزهایی که در مورد بازی می شنوید (حتی به حرف های من!!!) توجه نکنید و خودتان به عقل سلیم خود ویدئوهای گیم پلی بازی را مشاهده نمایید تا متوجه شوید نظرتان در مورد گیم پلی این بازی چیست.

 

 

arcgun-1280-Watermarked

طراحی اسلحه های بازی بی نظیر و مبهوت کننده است…..به طراحی این اسلحه ی زیبا با نام Arc gun دقت کنید

 

اواز شهر مرده

 

شاید بخشی که کمترین اطلاعات را در مقایسه با سایر بخشهای بازیدر مورد ان داریم موسیقی بازی است. در مورد موسیقی بازی اطلاعات خیلی زیادی تاکنون توسط سازندگان منتشر نشده است و زیاد قطعات ساخته شده ی مختلف برای این بازی را نشنیده ایم تا بتوان به دقت در مورد انها اظهار نطر کرد اما اگر کمی فکر کنیم شاید منطقی باشد که بگوییم وقتی استدیویی برای چنین عنوان پر هزینه و زیبایی این قدر در بخشهای مختلف وقت میگذارد و دقت میکند بعید به نظر میرسد که ساخت موسیقی بازی را به حال خود رها کند و ان را به افرادی نالایق بسپارد.امیدوار هستیم که موسیقی بازی نیز مانند سایر بخش ها بسیار عالی و زیبا باشد و شاهد قطعاتی گوش نواز و هماهنگ با تم و محیط و داستان بازی باشیم.

در مورد صداگذاری بازی می توانیم به ویدئوهای منتشر شده از بازی استناد کنیم که مشاهده میکنیم که صداگذاری شخصیتهای بازی خصوصا گالاهاد بسیار بسیار حرفه ای انجام شده است و صدای شخصیتها کاملا با حرکت لبهای انها و شخصیت انها هماهنگ و مطابق است و کاملا احساسات مختلف را در لحظت مختلف در صدای انها شاهد هستیم و گویا صداگذاران به خوبی و با قدرت تمام کار خود را انجام داده اند که البته چیز دور از انتظاری نیز به نظر نمیرسد و همین انتظار را هم از تیم سازنده ی قدرتمند بازی داشتیم که افراد مناسبی را برای صداگذاری شخصیتهای بازی انتخاب نمایند.

 

 

the_order_1886_14008883367271

تیراندازی با اسلحه های کارامد و زیبای بازی بسیار جذاب به نظر می رسد

 

جمع بندی

 

با توجه به دشمنی ها و جو منفی ای که مدتی است بر علیه این بازی به ناحق و با غرض ورزی به راه افتاده است تصمیم گرفتم تا این پیش نمایش را بنویسم تا شاید ۲ نفر با خواندن ان کمی بیشتر با بازی اشنا شوند و شاید ۲ ویدئو از ان ببینند و ندیده و نشناخته سوار بر موج منفی بازی نشوند.هستند کشانی که حتی یک بازی را یک بار هم ندیده اند اما جوری در مرد ان اظهار نظر میکنند و از ضعفهای ان میگویند که گویا ۴ بار بازی را تمام کرده اند و کاملا به جزییات ان اگاه هستند.

هیچ گاه قصد نداشته ام و نخواسته ام که چون یک منتقد بازیهای رایانه ای هستم خودم را در سنگر بی طرف بودن پنهان کنم و هر چه که میخوایه را به بهانه ی این که من بی طرف هستم بگویم.همیشه گفته ام که از علاقمندان سونی و کنسولهای ان هستم زیرا با انها بزرگ شده ام عناوین انحصاری ان را بسیار بسیار دوست دارم.من این را میگویم ولی شک نکنید که دیگر منتقدان هم قطعا به یک سمت گرایش دارند و حتی اگر هم خود را در سنگر بی طرفی پنهان میکنند از حرفهایشان می شود فهمید که گرایششان به کدام سمت است.منتقدی که به بایونتا ۲ نمره ی ۱۰ می دهد شک نکنید که طرفدارا نینتندو است و منتقدینی که the order 1886 را شدیدا می کوبند مخالف سونی هستند و یا لااقل مشکلی با این بازی دارند.هر کس سلیقه ای دارد و شاید همانگونه که من خوبی های این بازی را بسیار زیاد میبینم کسانی هم به دلیل دشمنی با سون فقط از ان بدی ببینند.پس دوستان , حرف من این است که نگذارید نه حرف من و نه حرف هیچ کس دیگری برای شما تصمیم بگیرد. خودتان عقل و چشم دارید و از همه مهمتر سلیقه ای دارید که با دیگران و کسی که نقدث را می نویسد شاید فرق کند پس این که کسی بگوید یک بازی بد است دلیل نمی شود که شما هم از ان بدتان بیاید زیرا شاید ان منتقد از ان سبک بازی خوشش نیاید و از ان بد بگوید و البته نه این که به قصد بد بگوید بلکه کاملا ممکن است حرفهای خودش را قبول داشته باشد و اعتقاد قلبی او باشند ولی این سلیقه ی اوست نه سلیقه ی شما.بیایید یک بار برای همیشه از جمع کسانی که منتظرند تا سوار بر یک موج شوند و هر چه بقیه بگویند را تایید کنند جدا شویم. بیایید از جمع کسانی که بایونتا ۲ را یک بار هم ندیده اند ولی چنان قربان صدقه اش می روند که گویی جد اندر جد نینتندو و کنسولهای ان را داشته اند جدا شویم. این شما هستید که باید بگویی یک عنوان خوب است و یا بد. من نظر خود را به شما میگویم و دیگر منتقدان نیز نظر خود را به شما میگویند ولی نظر شما شاید چیز دیگری باشد.گاهی سازندگانی برای یک بازی بسیار زحمت میکشند ولی به خاطر همین دهن بینی گیمرها و به راه افتادان یک جو منفی بر علیه بازی , بازی انها نابود می شود در حالی که حقش این نبوده است.این صحبتها درد دلی کلی بود ودر مورد بازی خاصی نیست ولی لطفا فقط اندکی به حرفهای من فکر کنید و نگذارید کسی دیگر برای عقل شما و نظر شما و سلیقه ی شما تصمیم بگیرد.

 

 

علاوه بر دورگه ها با دشمنان انسانی نیز سروکار خواهیم داشت

 

عنوان the order 1886 بازی بسیار خوب و قدرتمندی در بخشهای مختلف به نظر می رسد و به ما نوید یک انحصاری قدرتمند دیگر را در کارنامه ی پر بار بازیهای انحصاری سونی می دهد و به هر بخش ان که نگاه میکنیم و در ان عمیق می شویم به قدرت و زحمت تیم سازنده در ان بخش پی میبریم.از گرافیک بی نظیر گرفته تا شخصیت ها و محیط حذاب و اسلحه های گوناگون و عجیب و غریب و ……..همه و همه به ما میگویند که یک بازی لذت بخش در راه است.امیدوارم که در زمان انتشار بازی نیز همین عقیده را داشته باشیم و با عنوانی در خور نام بزرگ سونی و پلی استیشن ۴ و البته در خور نام بزرگ سانتا مونیکا و READY AT DAWN روبرو شویم.

از شما ممنونم که تا انتهای این پیش نمایش با من همراه بودید و امیدوارم که این مطلب توانسته باشد تا نکاتی از بازی را برای شما روشن نماید.نظرهای خودتون رو در مورد این مطلب و این بازی با من مطرح کنید تا بیشتر در مورد بخشهای مختلف the order 1886 با هم صحبت کنیم. 

درود بر شما

سعید اقابابایی

 

 

maxresdefault (1)

دورگه ها از طراحی چهره ی بسیار خوفناکی برخوردار هستند

 

این پیش نمایش انحصارا برای وبسایت تخصصی پی سی کنسول نگارش شده است.

 

اشتراک گذاری در FaceBook اشتراک گذاری در Twitter google +
  1. parsa1378 می‌گه:

    اقا سعید واقعا واسه ی این پیش نمایش فوق العاده بهدووون خسته نباشید میگم …………دمت گرم

    • سعید آقابابایی می‌گه:

      پارسا جان خیلی ممنون از این نظر دلگرم کننده و خوبت. ممنونم که وقت گذاشتی و مطالعه کردی.باعث خوشحالیمه که خوشت اومده.

  2. ابراهیم فضلی می‌گه:

    مرسی سعید جون از پیش نمایش معرکت.این عنوان شاهکاری جدیده از هر جهت.مخصوصا با بهینه سازی خوبی که Ready At Dawn کرده این گرافیک این جزئیات رو تو ۳۰ گیگ پیاده کرده نشون میده چقدر ماهره.این کار هر استدیو و سازنده ای نیست از همین الان براش متا بالا ۹۰ برای خودم و امیدوارم این منتقد درست ببینن و درست امتیاز بدن.خسته نباشی داداش کامل خوندم عالی بود.

    • سعید آقابابایی می‌گه:

      یکی از انگیزه هام برای نوشتن نقدها و مطالب تو هستی ابراهیم عزیز .چون همیشه مطالب رو میخونی و همیشه هم با نظرای خوبت ادم رو دلگرم میکنی. منتظر کوبیده شدن این بازی توسط منتقدا باش. البته همونطور که گفتی و توی نقد هم توضیح دادم اینبازی نیازی به تایید یا رد اونا نداره.

      • ابراهیم فضلی می‌گه:

        قربانت سعید جون داداش منم میدونم چی قرار سرش بیاد.افسوس قدر هیچی نمیدونن دیگه.با این کارا فقط انگیزه ساختن میگیرن میخوان با این صنعت چی کار کنن.ولی اینا هست و من فقط علاقه خودم میمونه برای بازی و تعریف های استادانی مثل خودت مثل سولز که همیشه ممنونتم.

  3. نارسیس رایانه می‌گه:

    داداش آبروی این بازی رو خریدی با این پیش نمایشت و رو سفیدش کردی. دمت گرم.
    نکته ای که برام قابل توجهه اینه که سونی اکثر تمرکزش رو روی سبک وحشت و ترس گذاشته،اکثر انحصاری ها و بازی هایی که داره ارائه میده ترسناک و جو غربت زده و دلهره زا دارند، بنظرت دلیلش چیه؟
    last of us، Order، bllodborne ،beyond …

    • سعید آقابابایی می‌گه:

      خیلی ممنون که با نظرات خوبتون من رو دلگرم میکنید.مرسی که وقت گذاشتید و خوندید پیش نمایش رو. این بازی به نظر من از اولش رو سفید بوده و همیشه هم خواهد بود ولی مطمئنم منتقدا بهش حمله خواهند کرد.
      به چه نکته ی جالبی اشاره کردید.تحلیلت کاملا درسته و راستش من تا حالا به اینموضوع دق نکرده بودنم ولی الان که شما گفتی و فکر میکنم میبینم که واقعا اخیرا همینطوری شده. این موضوع نیاز به یه بررسی دقیق و تخصصی داره که چرا سونی به این سمت متمایل شده.یکی از دلایل اصلیش جذاب بودن این سبک و موفقیت بازیاییکه توی چندین سال اخیر توی این سبک ها به موفقیت رسیدن.سونی هم که دیده این جور بازیا دارن موفق می شن حتما با خودش گفته چرا من که ناتی داگ و…. رو دارم از این سبک بازی نسازم. یکی از دلایل اصلی دیگه اش به نظر من اینه که سونی همه جور انحصاری مختلف از باستانی و تاریخی تا اکشن ادونچر و خداهای یونانی و hack and slash و …. داشته تا الان و برای ایجاد فرنچایز جدید به این فکر افتاده که از این سبک وحشت و اخرالزمانی هم توی کارنامه اش داشته باشه تا برای هر نوع سلیقه ای بازی انحصاری داشته باشه و همه رو به خریدن پلی استیشن جذب کنه.

      • ابراهیم فضلی می‌گه:

        چه توضیحات خوب و کامل و ارزشمندی بود داداش.صد البته سونی فقط دنبال بهترین مکان برای گیم مگیرده و میسازه که پلی استیشن نتیجش هست